Tisdag kväll

Det betyder att det är onsdag imorgon och Det betyder, Stallet! Det där älskade stället som jag bara trivs så förbaskat bra i. Jag har nästan haft lite ont i magen idag för att jag har längtat tills imorgon. Imorgon ska jag få pyssla om Anettes hästar lite. Får presentera dom närmare för er imorgon för jag har inte ett endaste kort på dom ännu. Eller ni kanske ha fått sett något hoppkort på Lina och Tage?! Jag vet inte riktigt.

Personlamöte står också på agendan, lika så köpa hundmat och prova ett par skor. Jag ska även ta en lång sovmorgon!! Tycker att jag är värd det. Var så trött imorse när jag gick upp och åkte iväg med Baltazar och sen till jobbet. Jag är verkligen inte en morgon människa. Överhuvudtaget!!!

Jag har fixat frisyr för första gången i mitt liv.. Vad tycker ni??

Kommentarer
Postat av: Sara

Snyggt!!

2012-05-16 @ 08:03:46
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: lina

Jag tänkte höra med dig flera gånger igår ifall vi inte skulle åka till dansfamiljen ändå! Men jag höll mig och sen började det spöregna så det var väl lika bra :p

2012-05-16 @ 12:03:40
URL: http://olinao.blogg.se/
Postat av: Anonym

vadan detta, mamma

2012-05-16 @ 21:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0