Mår så bra

Har ätit bra ett tag nu igen och jag mår så bra av det. Allting känns bra idag.

Jag var så trött imorse då jag gick till Johanna med Baltazar att jag knappt kom framåt. Väl på jobbet så somnade jag i ett aktivitets rum. Mina ögon blödde. Men sen hade jag en kanon arbetsdag. När jag slutade kom Johanna med Ballen och Lina hämtade upp mig. Stallen. Underbart. Dom gör mig lycklig i själen. På vägen hem var Lina världens bästa och skjutsade runt mig på mat shopping gånger två.



Solen imorse. Jag vet inte varför kortet blir åt fel håll. Nu ska jag plocka lite innan jag hoppas på en sömnfylld natt. Sov galet dåligt natten som var.

Kommentarer
Postat av: Nina

Får man fråga vad du jobbar med? Låter lite roligt att sova på jobbet :) Ett sånt jobb vill jag med ha HAHA

Svar: Jag jobbar som personlig assistent! Bra jobb;)
Hanna

2012-11-07 @ 23:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0