Sjukt trött

Ikväll blir det tidig kväller. Så fort jag gjort allting klart på jobbet så blir det sömn. Idag var jag uppe tidigt och gick en Power Walk fast ganska sakta, men jag gick så fort jag orkade. Sen hem och fräscha till mig innan Johanna hämtade upp mig för en tur till Huddik. Mysigt! Vi åt god sallad med massa vitlökssås och strosade runt i affärerna och pratade konstant. Sen åkte vi lite vilse innan vi åkte förbi Söderhamn och kika på Sko kanonen och Mio innan vi åkte hemåt. Väl hemma packade jag om och tog en prommis med Baltazar, eller jag halvgick och han sprang som en galning, helt överlycklig. Sen hämtade vi packningen och gick till jobbet.
 
Ätit riktigt bra idag.
Frukost - två ägg stekta i kokosfett, en skål fil med musli.
Lunch - Sallad med räkor, keso, gurka, sallad, rödlök, fetaost och vitlökssås.
Middag - Bacon och broccoli gryta!!
Plus - 3 biskvier (äter dom för att få i mig mer fett).
 
Tidig morgonprommis
 
PS. Måste lägga till en grej. Angående mitt inlägg imorse så kan jag berätta att jag inte har några problem på mitt nuvarande jobb men det är ett mamma vik som kommer att ta slut. Så jag vill hitta ett jobb tills dess. Jag kommer att jobba kvar där jag jobbar nu så länge jag får. Trivs otroligt bra på mitt jobb även om jag sällan skriver någonting om det här. Så jag har inte blitt uppsagd eller nått:).

Kommentarer
Postat av: Paulina

Hur halvgår man?

Svar: Så som ni går när ni går med Sune. Stannar när han stannar och strosar fram lite:P
Hanna

2012-11-22 @ 21:18:22
URL: http://olinao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0