Tisdag

God fucking morning. La mig riktigt tidigt igår så jag är trött men inte helt död idag. Jag är grymt peppad med bloggen när ni kommenterar och det gör ni bra just nu. Jag inser att ni tycker att lchf inläggen är mest intressanta. Jag känner mig ju lite less och tom på lchf prat. Det finns ju liksom så mycket annat i livet, nytt. Men jag ska försöka hålla lite koll på vad som sägs om LCHF och sen kommentera det lite iaf så kan vi ha en liten pratstund här inne.
 
Vi har haft en mysmorgon här hemma i huset..


Baltazar har problem med ögat igen. Stackarn. Får se om vi måste åka till veterinären igen. Han verkar inte lida men det ser ju jobbigt ut.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0