Torsdag

Fullsmockad dag. Landade i sängen nu. Glömt att äta middag så åt precis en stor sked jordnötssmör. Har fått en helkväll i stallet. Det är så himla härligt. Det känns tråkigt att det blir mindre stall lite nu och då för mina och Linas tider passar ju inte alltid ihop så bra. Ridningen har också fallit bort lite. Var nog en månad sedan jag red sist. Det blir ju så mörkt och sent ofta också. Men jag älskar det verkligen! Det är en så skön känsla att komma till stallet. Det kan bli så att jag åker till stallet själv någon gång framöver. Jag är ju ledig rätt mycket men ofta inte samtidigt som Lina då. Så vi får se hur det blir. Tänk att jag har ett stall jag får åka och mysa i när jag vill. Lyx.
 
Lina var lite trumpen idag och muttrade om att jag gillar Tages mule mer än Bronzacs haha.. Å det är liite sant(men berätta inte för Lina) för Tage är så himla kelsjuk och Bronzac gillar inte pill i ansiktet och absolut inte att man håller i det. Men han är bra charmig den killen. Tage är dock mitt bästa sällskap när Lina är ute och rider så det har liksom blitt som det blitt.
 


Kommentarer
Postat av: lina

Jag läste det där Hanna! Bronzac är också mulgosig ibland, man får bara vara beredd på att bli nockad :p

Svar: Mmm som med Phille då:P
Hanna

2012-11-16 @ 10:32:44
URL: http://olinao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0