Jag är taggad

Så nu ska vi ut och jogga.. Bra för hundarna också. Nilla är tillbaka i vårt hus och stannar ett tag. Så mysigt. Vår familj är hel. Det första Madde sa till mig imorse när vi byttes på jobbet var "Meen vad smal du har blitt!". Jag bara What?! Men tydligen ser jag smalare ut!! Najs!!
 
Är riktigt taggad idag, skulle så gärna vilja springa ETT HELT VARV. Men jag vet att det är för tidigt. Får lugna mig lite. Men funderade på att jogga och sen stanna några sekunder istället för att gå till nästa stolpe. För då har jag ju ändå sprungit ett helt varv fast med lite pauser. Det vore ju coolt. Jag har kommit fram till att jag älskar utmaningar. Sen tycker jag att det är grymt härligt att mina knän håller sig på plats trots hopprepshopp och joggningen. Tummen upp till dom!
 

Laddar

Sötnöt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0