Jag har bestämt mig

Nu vet jag vilken mat jag ska göra ikväll. Det blir nästan det jag bestämde från början. Jag tog dock bort chokladmousse eftersom vi ätit det redan. Sen har jag gjort om förrätten lite. Huvudrätten blir en höst variant. Tänkte göra Sannas underbara sallad men jag känner inte för det just idag. Så vi kör lite mustigare.
 
Nu ska jag ta tag i dagen och damsuga av lite, diska, bädda sängen. Sen ska jag gå och handla eftersom jag är utan bil. Lär ju bli drygt men vafan vissa folk lever ju utan bil hela sina liv. Sen ska jag ta en höstig promenad med världens bästa vän!



Kommentarer
Postat av: lina

Men du fick ju ta min bil!

Svar: JA men det gick bra att gå:)
Hanna

2012-10-23 @ 15:31:46
URL: http://olinao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0