Joggning

Jag har bestämt mig jag tar mig an alla utmaningar!
 
* Jogga 2 mil fram till jag åker till Malmö!. Alltså jogga 10 varv olika gånger fram tills dess då..
* Jogga runt sjön på mindre än 13 minuter! Svårt
* Jogga två varv!
* Jogga 2 varv under 30 minuter!
 
* Jogga 5 kilometer i en "tävling"! Vårruset eller Midnattsloppet!
 
Jag har dock ingen tidsbegränsning mer än "nästa sommar"! När jag hade joggat ett varv så kände jag, Japp nu har jag gjort det. När jag gjorde det igår tänkte jag att det här är såå not värt det. Men jag gjorde det. Idag blir första gången jag joggar två dagar i rad. Det kommer bli tufft och Johanna kommer att springa ifrån mig. Det är skitjobbigt för mitt psyke. Men det är en utmaning att jogga ett helt varv idag eftersom jag vaknade inatt och hade sjukt ont i benen. Så nu är Johanna påväg.. jag laddar med en halv Celsius!!
Får se om jag klarar det, jag har lättare för att jogga själv tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0