Måndag 1 oktober

What the fuck? Oktober. Vart tog september vägen? Jag tycker dock det är ganska skönt med oktober. Fast det känns underligt att det inte ens är 3 månader till julen. Jag älskar julen men vill ha lite mer tid. Tiden springer bara iväg. Jag försöker fylla mitt liv med allt jag gillar just nu och det går riktigt bra. Dock har jag inte en ledig/oplanerad helg förrän i december som det ser ut nu. Ops. Men det löser sig.
 
Idag har jag jobbat, jobbat igen och kollat på tv. En skön lättsam dag. 
 
Nu tänker jag hoppa isäng i mitt kaos. Är sjukt less på allt med ombyggnationen runt och i min lägenhet. Men det finns absolut ingenting jag kan göra åt den saken så jag tänker inte lägga någon energi där.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0