Mår som jag förtjänar?!

Jag åt massa ikke LCHF saker idag. Fick en sån där magkramp omgång och jag tror verkligen att jag kommer att dö då. Men efter att jag kräkts och suttit i hetvatten bra länge så kunde jag känna att jag blev bättre igen. Jag fattar inte hur jag kan vara så himla dum i huvudet.
 
Lina försökte vara sträng och säga åt mig att jag måste förlänga min förbuds tid. Men jag känner mig bara hopplös och tok osugen på allt. Så jag lär inte äta något iaf. Jag är bara ledsen att jag blir dålig. Att tillägga bör´s att jag har sjukt ont i min svank. Vette fan vad jag har gjort.
 
Den här veckan blir bara sämre och sämre. Fast den har varit riktigt bra ibland också. Jag tycker ingen förtjänar att må som jag gör när jag får dom där kramperna. Det är vidrigt och jag blir sjukt trött, jag kan somna sittandes. Oavsätt hur dåligt man ätit så ska man inte behöva må så dåligt.
 
I helgen ska jag bara bjuda på roliga galna inspirerande inlägg, Promise!

Kommentarer
Postat av: Paulina

Krya på dig!

Svar: Tack:)
Hanna

2012-10-25 @ 22:09:26
URL: http://olinao.blogg.se
Postat av: Sara

Men vad har du ätit då? Något med mjöl? Du är inte glutenallergisk? Eller får du så ont alltid när du äter nåt som inte är LCHF?

Svar: Japp mjöl är nästintill döden för mig. Socker kan jag äta hur mycket som helst.
Hanna

2012-10-25 @ 22:47:48
Postat av: Nina

Så där blir det för mig också om jag fuskar..grymt ont.

Svar: Dryyygt!
Hanna

2012-10-25 @ 23:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0