Möten

Jag älskar människor och jag tror det märks. Idag vill jag hylla några människor som jag träffat på bara idag.

Först ut är min granne. Träffade henne idag och hon berättade att hon ska flytta. Buhu jag vill ha henne kvar. Hon är utan tvekan världens bästa granne. Det sa jag till henne såklart. Hon flyttar bara några lägenheter bort. Den jag var och kollade på faktiskt. Hon är en människa dom alltid gör mig glad och som alltid finns där.

Nästa person är Jonas som satt i kassan på Willys idag. Riktigt genuint trevlig. Jag var stressad som alltid men han var helt lugn men snabb. Stort plus till honom.

Den tredje personen jag råkade träffa på idag var en tant. Jag hade satt mig på gräset utanför jobbet för jag hade några minuter över. Då kommer den här tanten upp från gångbanan över en lång gräs slänt med sin rulllator och pratar en stund om vädret, Baltazar och är bara så himla mysig.

Jag älskar trevliga okända människor!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0