Nej

Jag är så peppad med träningen och har varit det en längre tid. Jag tog mig ut på en runda idag. Joggningen ska ju avverkas till sista oktober. Men jag känner bara nej. Det går bra, benen är med, benen orkar, kroppen känns pigg, insidan av huvudet är taggat. Men luften, jag har den inte. Jag kämpade på idag, jag fick blodsmak och det bränner fortfarande i halsen. Jag är så jävla less på detta snorfyllda huvud. Mina öron värker som satan nu, vet inte om jag skuffat runt snoret eller vad det nu är som sitter igen. Det gör svin ont.
 
Jag sitter nu här på golvet och känner mig duktig och jättesvettig. Jag sprang 200 meter sammanhängande idag, sista intervallen. Wooohoo!!
 



Den här tröjan satt som ett korvskinn på mig förut. 

Kommentarer
Postat av: Paulina

Du är grym! :)

2012-10-03 @ 21:45:45
URL: http://olinao.blogg.se
Postat av: JJonsson

Heja Heja!!

2012-10-04 @ 09:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0