Ridlektion med hästmuff

Ikväll fick jag hipp som happ en ridlektion. Först var vi till Bronzac och Lina provred min "Hästmuff". Hon hoppade till och med. Jag blir så himla imponerad vilken balans hon har. Sen åkte vi till Lillstallet och jag fick en ridlektion av Lina. Så himla roligt och jobbigt men verkligen jättekul. Det är så mycket att tänka på och när hon säger en sak så glömmer jag de två före haha.. jag är en jobbig men villig elev. Travade tre steg också. Har man inte provat så vet man inte hur det känns, right?! Jo så här provar jag. När det var mörkt kändes marken lite mjukare haha..
 
Muffen var super härlig att sitta på. Mer stabilt liksom. Så det var ett bra köp trots allt. Visa gillade den nog också tror jag. Den är dock super varm = svettig rumpa.
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0