Tack Kattis

För ditt underbara tips om Voltaren gel. Jag skulle fan inte orkat med den här dagen utan den. Vaknade på jobbet imorse och hade glaet ont i ryggen. Kunde knappt bädda sängen. Men tog en prommis med Baltazar och satte mig sedan i bilen och hämtade upp E och åkte mot Valbo för en shoppingdag! Mitt första stopp blev Apoteket. Sen blev det många stopp innana vi vände hemåt igen. Kul!
 
Påvägen hem stannade vi i stallet och mockade och fixade med Bronzac. Jag mockade åt Tage och Blixten också. Med min rygg ni vet. Jag som inte kunde gå upprätt imorse liksom haha. Härligt med droger!
 
När jag kom hem duschade jag illa kvickt och nu sitter jag här nyäten(korv med räksallad och blomkålsmos) och barnvakt åt sötnöten Jamie.
 
Vill ni se vad jag köpt?

Kommentarer
Postat av: Kattis

Härligt att höra att det funkar bra! På sätt å vis skönt att magen säger ifrån ändå, för då får man sig ju en tankeställare.
Min mage säger iofs inte nåt. Nånsin. Men jag har sällan ont nån annanstans än i tänderna heller. Och där blir det svårt att behandla med gel, haha.

Svar: Ja underbart! Ja det är ju bra men jobbigt. Tur att jag inte har ont i tänderna, jag är livrädd för tandläkaren!
Hanna

2012-10-28 @ 20:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0