Grubbla

Jag hatar att grubbla, det gör mig bara förvirrad och oklok. Tänk om alla människor bara kunde vara som mig. Livet skulle vara så himla enkelt och ojobbigt. 
 
 
Har grubblat mycket ikväll. Har kommit fram till några kloka saker också.
* Jag ska dricka te om kvällarna hos Johanna lite oftare.
* Jag ska prova på "spårning" med Baltazar.
* Jag ska fortsätta att vara så lycklig som jag är för det liv jag har.
* Jag ska hitta på en riktigt rolig present till L.
* Jag ska hälsa på min mormor och morfar oftare. Jag har inte ens ringt upp mormor som ringde häromdagen, attans mig.
* Jag måste inse att jag har lika mycket tid som alla andra, man kan inte hinna allt man vill jämt, bara nästan.
* Jag ska kolla på en ny bil.
* Jag ska undersöka möjligheten att starta ett företag inom LCHF området.
* Jag ska bli tuff igen, sluta vara ett mähä och godta saker bara för att jag inte orkar med bråk, bråk kan ge så himla mycket mer/bättre resultat.
 
Nu ska jag ha lördagsmys och lägga ner grubblerierna.
LCHF glass, smält choklad och jordgubbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0