Hästdag

Jag hade en riktig häst dag igår. Åkte till stallet vid tio. Mockade, Lina red Bronzac och vi tog massor med kort. Sen åkte vi till Lillstallet och jag red Visa, Annika red Noa och Lina gick med Dansa. Vi tog en ny väg och det var riktigt höstigt och fint. Linda, mamma, Nils och Vidar kom förbi en sväng och klappade lite på Lukas också. Mamma klappade till och med på Dansa, jag är imponerad. Sen hade vi fotografering med Dansa, Visa och Lukas.
 
Sen åkte vi och köpte tacos och jag åt sjukt mycket, så nu har jag inte gått ner något idag, typiskt. Men gott  var det och jag är superduktig med maten nu. Äter tre gånger per dag och äter bara rätt mat, utan problem, det är skönt!
 
Sen spelade vi Supernintendo några timmar och vid tolv var jag hemma igen. Riktigt trött. Idag åker vi till stallen igen. Vi har en spännande dag framför oss.
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0