Helvete

Jag visste att det inte kunde vara bra att drömma om ormar. I förrgår natt drömde jag om ormar så jävla verkligt. Jag ville inte ens somna igår för jag ville inte drömma om dom igen. Men jag gjorde inte det, iaf inte så att jag kommer ihåg. Men jag tänker på drömmen precis hela tiden. Därför googlade jag såklart på det ikväll. Och det är inte bra att drömma om ormar.
 
Jag drömmer att det är ormar överallt och jag har panik men är ändå lugn - Någon förtalar mig! Kul, vidriga människa. Jag kommer att bli lurad. Undra hur?? inte i kärlek va? Jag orkar fan inte.
 
Jag vet inte om jag slåss med dom men jag kämpar ju för att övervinna dom iaf - Jag kommer att besegra mina fiender! Jag känner inte att jag har speciellt många fiender nu för tiden, men det kan ju bli spännande.
 
Ormarna försöker nog bita mig i fötterna eller jag är rädd att de ska göra det iaf. Den är ju överallt i gräset i drömmen och jag ser inga huvuden utan bara ormkroppar som slingrar sig, men mitt huvud vet att de kommer bita mig - Varsel om avundsjuka och svartsjuka! Är det jag som är det? Eller är det någon som är det på mig?
 
Jag drömmer ju om ormar - Otur! Typiskt jag som ska flyga.
 
Jag fattar inte varför någon skulle vilja mig illa nu när jag har blitt en snäll människa. De kunde väl ha hatat mig och ställt till det för mig för några år sedan då jag var en riktig elak människa i perioder!!
 

Ormar: Att se en hopringlad orm i drömmen är ett varsel om fara och fängelsestraff. Det kan också vara ett tecken på sjukdom eller hat. Ser du en orm ligga utsträckt betyder det att din hustru bedrar dig. Drömmer du att du dödar en orm kommer du att triumfera över dina motståndare och alla som avundas dig. Om du drömmer att en orm försöker bita dig i fötterna är det ett varsel om svartsjuka och avund. Lyckas ormen bita dig väntar sorger och besvikelser. Att se en orm eller hydra med sju huvuden är en förvarning om frestelse och synd. Om du slåss med ormar i drömmen kommer du att besegra dina fiender. Ser du många ormar i drömmen kommer du att bli lurad.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0