Känner för att rymma från mitt liv ikväll

Jag har inte alls någon lust att packa och städa och diska och dona ikväll. Jag vill göra något kul. Jag vill iväg. Jag vill käka godis. Jag vill palla äpplen. Jag vill göra något busigt. Tänk om jag bara skulle skita i att packa och packa på en kvart på måndag, det vore det mest ansvarslösa jag kunde göra. Och det är just det jag känner för att göra. Men vem ska jag dra med mig ner i fördärvet? Lina? Nä hon ska ju vara duktig och baka och trött var hon också. Mina, henne går det nog att lura i vad som helst ikväll haha.. Jag kanske hamnar i Alfta innan kvällen är slut. Tänk vad opassande det skulle vara eftersom jag ska vara på jobbet imorgon bitti.
 
Min kropp och hjärna har gått i strejk! Så jag tar en paus under min stora fina hatt..
 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0