Mår inte bra

Fy tusan vad jag inte vill vara sjuk nu. Jag hade ju planerat att komma hem utvilad, taggad, ny och fräsch! Jag känner mig som en däckad säl. Kroppen känns som en klump och huvdet värker snart sönder. Jag får kistitta med ena ögat nu när jag skriver detta. Men jag vill ju ändå visa att jag lever här inne.
 
Snart tänker jag sätta mig i en bil med Lina och åka till stallet. Där tänker jag inte göra ett jota. Bara snosa häst och sitta ner. Är så himla himla trött men kan inte tänka mig att missa en kväll i stallet just idag. Kroppen bara skriker Lägg dig och sov!! Men hjärtat skriker Åk till hästarna!! Och hjärnan den tänker Åk till hästarna, ansträng dig minimalt och få energi av det bästa slaget, åk sedan hem och ta ett varmt bad och sov sedan klockan 22 så är du nog piggare imorgon!
 
Ansträngd bloggerska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0