Planerar veckan

Herre gud vad jag kommer ha en bra vecka! Smockat schema på jobbet. Imorgon kväll är min enda plan att jag ska se Det okända!! Älskar det programmet och jag missar det typ jämt för jag har dålig koll på när det är. Tisdagkväll funderar jag på stallet, och då gå en snabb promenad alternativt jogga här hemma. Onsdag är jag helt ledig och ska det förbli, blir kanske en sväng tilll Helena eller en hemma dag och kväll bara. Avslutar veckan med att vara hästvakt till Tage och Elis all ledig tid jag har.
 
Jag förr


Jag ikväll
Ja
Pepp pepp pepp

Kommentarer
Postat av: Paulina

Riktigt stooor skillnad Hanna!

2012-09-30 @ 22:41:34
URL: http://olinao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0