Tråkigt att vara sjuk

Jag fattar inte hur människor dagligen orkar må dåligt. Jag har nu varit sjuk i ett dygn och det är vidrigt. Ont i halsen och näsan. Kroppen värker. Jag svettas och fryser. Mitt huvud har dunkat vidrigt mycket men är nu bättre. Näsan antingen rinner eller är igen täppt. Alltså en vanlig förkylning. Det går över, förhoppningsvis till imorgon. Men tänk de som har en konstant sjuka. Att dom orkar. Jag tänker på dom när jag ligger här i sängen. För 5 timmar sedan skulle jag aldrig ha klarat av det, då mådde jag för dåligt.
 
Jag var till stallet!! Jag älskar det stället! Lina red Bronzac i padocken och jag och Anette tog en promenad runt sågen med Tage och Elis. En perfekt kväll, trots att jag var som i en dimma. Lina tyckte att jag lyssnade och svarade lite dåligt. Mitt huvud är lite fullt med bomull, kan typ inte tänka.
 
Underbart att vara hemma!
 

Underbara Tage


Mysigt med ridning i mörkret


Haha... Bronzac blev långben:P

Stretching

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0