Bad morning

Fick magkrampen imorse och det förstörde hela min morgon. Det blev ingen ridning. Ingen promenad. Inget gym. Jag har kräkits, legat i hetvatten, legat på spikmattan och sovit fram tills nyss. Efter ett sånt här tillfälle så är det som att min kropp går in i en dvala i ca 2-3 timmar. Jag kan inte styra kroppen utan den är för tung och orörlig.
 
Men nu börjar jag vakna så nu åker jag mot stallet och mockar och om jag känner mig pigg åker jag sedan på gymmet. Sen är ju hela eftermiddagen också fullspäckad. Jag hatar när jag inte kan göra det jag har planerat. Men nu får jag släppa det och börja om. Kanske kan rida ikväll iaf, det var ju det roligaste på hela dagen.
Spikmattan made this

Kommentarer
Postat av: linda larsson

Men Hanna du läre kolla upp de där. Låter ju nästan som gallstensanfall! Nu går du till doktorn! Man har inte bara magkramper. Tror på gallsten ja lr nå liknande! Kram på dig

Svar: Äsh, jag vet ju att det går över nu. Det går ju inte att kolla i efterhand och när jag har ont så kan jag aldrig åka på sjukhuset och sitta och vänta för då håller jag ju på å dör av smärta.
Hanna

2013-04-27 @ 20:18:48
URL: http://www.lindaallstar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0