Hästbloggare

Jag trodde verkligen inte på de rykten jag hört att hästbloggare är så elaka och konstiga. Men nu har jag ändrat mig. Jag vet att det är hästar i min blogg men jag vill inte vara i närheten av en hästblogg. Nu pratar jag om alla hästbloggare inte de stora utan även de små. Flera är så himla konstiga, viktiga, duktiga och missunsamma, jag fattar inte det. Jag brukar undvika att läsa sånna bloggar men nu verkar dom ha hittat till min blogg och det är underligt. Så om du är en sån människa ber jag dig lämna min blogg. Och sluta hitta på saker om mig, jag är ingen intressant hästperson så det ger er absolut ingenting.
 
Min blogg är om mitt liv och där ingår hästarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0