Havregrynsgröt

Ja jag bröt lchfandet idag. Ett medvetet val. Kanske dumt. Jag känner att det är bättre att äta någonting alls istället för ingenting. Har grillad kyckling filé och ingredienser till blomkålsmos, pizza bit och andra lchfvänliga maträtter i kylen och fryser men jag kan bara inte förmå mig att äta det. Dels för att det var det jag kräktes imorse men även för att jag vill ge min mage någonting lätt. I vanliga fall äter jag typ ingenting dygnet efter en magkramp, men eftersom jag tränat idag och ska gå 1 mil så behöver jag ha någonting i magen. Om jag går upp i vikt så so be it. Jag känner att det var ett bra beslut.
 

Kommentarer
Postat av: Nina

Håller med ett mycket bra beslut, hoppas du mår bättre nu?

Själv har jag haft värsta buffèn en helt vanlig måndag, i kylen hade jag äggstanning som jag gjort på ägg, en skvätt grädde, broccoli och ost som jag värmde på. Gjorde en röra på tonfisk, hackad purjolök, majonäs och cremefraiche.
Och min delikatess tallrik kom idag att bestå av fyra oliver, en halv avokado, äggstanningen och tonfiskröran. Så himla gott.

Svar: Lyxigt med en buffé!! Ja jag mår helt vanligt nu igen! Såååå skönt!
Hanna

2013-04-23 @ 00:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0