Hej

Har haft bloggförbud i helgen. Jag fick mig en chock i fredags, tänker inte skriva på mycket mer än så just nu. Så en weekend away passade riktigt bra eftersom det var med familjen och de kan ju ta mig i alla lägen. Kändes otroligt behövligt att få ha dom runt mig i två dygn. Annars vet jag inte vad jag hade gjort den här helgen om jag ska vara ärlig.
 
Nu känns saker och ting ok för jag vet hur jag känner och tänker vilket är skönt. Nu jobbar vi vidare mot nya möjligheter. Jag åkte till stallet ikväll och mocka och tog in hästarna och mös med Visa. Lina och Viktor kom också en snabbis och visa shoppingen och pussa lite på Dansa. Jag tänkte att jag och Visa skulle gå en längre prommis men hon var ju halt så vi tog ett varv runt trekanten bara. Gud va jag tycker om denna häst! Hon får hela min själ att hitta någon typ av ro i alla lägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0