Kettlebells med Sara

Ikväll utförde vi min vinst på Tidsfajten, vilket var att köra ett av mig valt grupp pass. Jag valde först spinning för jag vill prova det. Men det var fullbokat och då blev det kettlebells. Jag har inte hört något speciellt bra om kettlebells. Sen har jag varit lite rädd för det på grund av mina knän och min handled. Jag kan säga att mina farhågor besannades ganska mycket. Det är väldigt påfrestande för knän och handled men jag gjorde alla övningar utom en där man skulle stå sen hoppa ut i plankan och sen studsa upp med kettlebellsgrejen, det fixade inte jag utan fart och det är farten som gör att knäna hoppar ur. Men jag känner mig mer än nöjd med min prestation faktiskt. Jag klarade mycket mer än jag trodde jag skulle göra.
 
Invigde mina nya träningsbraller.. de satt som ett smäck.. riktigt sköna och bra!


Nöjd!!

Sara tyckte att det var jätteroligt! Och det är ju kul. Vi kommer kanske att gå någon mer gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0