Plans

Som ni vet om ni ofta läser min blogg så gillar jag planering eller iaf ha en viss grundtanke med kommande dagarna/veckan. Nu har äntligen Lina hajjat detta för hon har börjat få fullt upp så då läre hon planera lite nogrannare och det är ju toppen bra för mig också så jag vet när det händer saker med Dansa.
 
Det som slog mig tidigare idag då jag kollade över kommande veckan var att jag kommer att sova hemma en eller högst två nätter. Det känns sådär. Jag gillar att vara ute och röra på mig men jag gillar att komma hem till mig och få sova i min säng med mina djur. Men ja ja nu blev det såhär denna veckan.
 
Längtar som en galning tills imorgon då jag har jobbat klart och gymmat och vi äntligen åker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0