Tiden går fort

Kan inte bestämma mig om jag gillar det eller inte. Veckorna är sjukt korta och jag hinner det jag tänkt men så mycket mer är det inte. Jag har skaffat mig väldigt mycket rutiner i saker igen. Det jag egentligen vill undvika men ändå ha. Jag vet inte hur jag vill ha det. OM jag har rutiner så går livet liksom på räls men man har liksom inga valmöjligheter heller vilket lätt blir ett tvång och tråkigt eller för mycket. Om jag inte har rutiner så gör jag inte sakerna som är jobbiga, som att gå på gymmet.
 
En vanlig vecka ska jag 
Jobba - olika varje vecka.
Träna - minst 2 gånger på gymmet, 1 pass ex Boxning.
Visa 3 gånger - Tömköra eller rida Visa.
Kontaktperson - Tid med tjejen som jag är kontaktperson till, det blir 1 kväll.
 
Råkade dock komma in på Skatteverkets sida och där står det att alla ska ha fått sina deklarationer innan den 15 april. Wiiii 7 dagar kvar. Så nu hoppas vi tiden fram tills dess går riktigt fort iaf.
 
Denna veckas plan ser väldigt lätt ut. Massa roligt och många sovmornar vilket jag älskar just nu.
Måndag - jobba.
Tisdag - Rida Visa på morgonen, pass med Sara.
Onsdag - Stallet?! Gymmet. 
Torsdag - Jobba på kvällen.
Fredag - Jobba. Gymmet.
Lördag - Häst tävling Gävle?!
Söndag - Ledig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0