Trip

Imorse när jag vaknade tänkte jag ställa in alla mina planer för dagen, min knä gjorde förjävligt ont. Det gick inte att böja och det gjorde bara sjukt ont. Så jag ställde in gymmet, tänkte åka dit och cykla först men tog en stapplande morgonprommis med Ballen istället. Sen fixade vi lite hemma och duschade och övade på att böja knät. Sen kom Christine och pratade en stund innan jag och Baltazar lämnade henne på min balkong och styrde kosan mot Helena och hundarna. Det gick bra att köra bil. Det var bara jobbigt att bromsa för då behövde jag ju flytta benet. Hoppa i och ur bilen var smärta. Men vet ni min handled gör inte alls i närheten av så ont som jag trodde att den skulle göra idag!! Framgång för kroppen!
 
Väl framme så tog vi en prommis med alla hundarna i skogen. Eller ja hundarna sprang och jag och Helena strosade. Sen lämnade vi alla hundar med Tobbe som skulle sova och åkte på stan. Vi käkade lunch på Waynes och sen kikade vi i några affärer. Jag köpte någonting i alla affärer vi var in i haha.. tur att vi bara var in i fem.
 
Är super nöjd med mina köp och dagen var super mysig. Våra timmar sprang iväg och vid fem åkte jag hemåt igen, eller till stallen. Ridturen berättar jag om imorgon. Fatta att jag lyckades rida med mitt knä. Jag trodde inte ens jag skulle kunna komma upp. Men det är mycket mycket bättre nu ikväll när det är uppvärmt och använt.
 

Kommentarer
Postat av: Lina

lägg ut kläderna då! :)

Svar: Men orkar inte.. så svårt att knäppa..
Hanna

2013-04-03 @ 22:30:36
URL: http://olinao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0