Vikten

Jag har hela tiden varit hemlig med vad jag väger i siffror. Jag har varit helt öppen med mina mål i minskning och hur mycket jag går ner eller upp. Har en plan att berätta min ursprungsvikt när jag nått ett visst mål. Om det blir så eller ej vet jag ju inte ännu. Fick en kommentar där många av frågorna är sånna jag inte svarar på men jag tänkte att jag svarar på det som jag vill.
 
 
Svar: Tack för ditt pepp. Det behöver jag. Jag har inte direkt någon målvikt, jag har ett drömmål som jag aldrig trodde jag skulle uppnå och dit är det ca 16-17 kilo nu. Då har jag gått ner 59 kilo. Frågan är egentligen inte känslig det är bara så jag har bestämt mig för att göra. Det jag väger nu är ju väldigt väldigt mycket om jag jämför med alla jag känner men för mig är det det minsta jag någonsin vägt i vuxen ålder. Så mitt tips är att lägg all viktfokus på dig själv. Att jämföra sig med andra har aldrig varit min grej och jag tror inte det ger bästa möjliga förutsättning för ett bra mående.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0