Wen

Jag har bestämt mig för att prova en ny hårprodukt. Detta innebär att jag slutar med balsammetoden ett tag. Jag fick ett infall efter att ha varit sugen på att prova den bra länge men tänkt att det är onödigt. Det ska tydligen vara skonsammare än schampoo men mer rengörande än balsam. Och sen är det naturliga ingredienser och det gillar jag.
 

"Produktbeskrivning
WEN Cleansing Conditioner har tagits fram för att vårda och ge ny näring åt ditt hår utan att använda laurylsulfater och rengöringsmedel som finns i många vanliga schampon.

Det speciella med denna Cleansing Conditioner är att den varken löddrar eller innehåller skadliga ingredienser, som vanliga schampon ofta gör.

Den är framtaget för att inte beröva håret och hårbottnen sina naturliga fetter. Den tillför håret glans och fukt samtidigt som den gör det lätthanterligt och lyfter fram färgerna. WEN är den nya generationens schampo som inte löddrar!

WEN Sweet Almond Mint rekommenderas till alla hårtyper."

 
SÅ nu vill jag höra era åsikter. Har ni provat? Hur är det? Vad har ni hört? Rykten? Bra? Dåligt? Oekonomiskt? Skitbra?
 
Ps. Som ni ser beställde jag på Baresso som vanligt eftersom de är väldigt snabba med leveransen och priserna är bra. Just nu har de även fraktfritt så passa på!!

Kommentarer
Postat av: kostologik

Håret blir kanon i en vecka sen blir det bara fetare och fetare typ... Jag trodde det skulle vara jättebra men är sjukt besviken, aldrig mer! Testa schwarzkopf keratin istället :)

Svar: Men va?! Fy vad tråkigt. Jag ska prova får se hur mitt hår blir då. Jag har haft det där keratin setet men jag tyckte inte alls det var så bra faktiskt:(. Då är Sebastians produkter mycket bättre för mitt hår:)
Hanna

2013-04-27 @ 14:34:43
URL: http://www.lchfklubben.se/kostologik
Postat av: Jen & Johnny

Jag tyckte inte den var så bra som jag hade hoppats. Tror det funkar bra å vissa typer av hår men då jag bleker håret behöver jag riktigt fett och återfuktande balsam. Skulle gärna prova deras inpackning dock.

Men det är väl nästan balsammetoden? Eller kanske nåt ämne i som inte är ok?

Svar: Ajdå. Än verkar det väldigt bra och vårdande. Men jag har ju bara använt det en gång. Det verkar inte som att det är många som är positiva tyvärr. Men det kanske passar mitt slitna spretiga lockiga hår:). Jag det känns lite som balsamkuren fast lite mer rengörande. Det är nog nått ämne som skiljer precis som du skriver. Jag har inte läst på:P
Hur blev ditt hår då? Torrt?
Hanna

2013-04-30 @ 23:04:05
URL: http://johnnyochjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0