Klipp

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du flyttar så kan du flytta till Stockholm och bli talesperson för LCHF och Katrin, jag håller inte med om LCHF men det verkar fungera väldigt bra för dig! :)
Oavsett om LCHF är bra eller inte, så tycker jag att du är en väldigt bra förebild för andra för du använder träning som ett redskap också och inte "bara" en diet :) eller livstil kanske man ska kalla det för? :)

Svar: Haha ja det är ju ett alternativ. Jag är nog lite för vimsig för att vara talesperson. Tror Katrin klarar det mer än väl själv. Tack! Din kommentar sparar jag till en dålig dag :)!
Hanna

2013-08-12 @ 19:33:26
Postat av: Anonym

Men att du lyckats gått ner över 40kg bidrar väl också till att du känner dig piggare än förr?! :)

Svar: Jamen det gör det säkert! Fast jag tycker ändå att huvudet och humöret är piggare och själva känslan i livet liksom. Tror att kilona bidrar till att det är lättare att röra sig men det är mycket mående som tagit galet mycket energi av mig förut.
Hanna

2013-08-12 @ 21:21:20
Postat av: Johanna

Tack för ett bra videoinlägg! Har bara två saker att säga:
-du passar skitbra i ditt blonda hår!
-vilken skillnad (kroppsmässigt) det är sen vi sågs sist! Bra jobbat!!! :) :)

Hör gärna av dig om du kommer ner till Sthlm så kanske vi kan fika eller promenera eller något! :)

Kram

Svar: Men tack! Tycker du? Vad kul! Ja jag kommer nog neråt i september, hör av mig då :)
Hanna

2013-08-13 @ 14:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0