Tisdag

Nu sitter jag hemma i soffan och solen lyser utanför fönstret. Jag borde vara där ute men jag behövde en paus. Var uppe tidigt imorse och ringde veterinären, hon är poppis så det var upptaget ett tag. Sen åkte jag till ett stall och hälsade på. Tittade på en stor och grov snygging som tyvärr inte är till salu längre, fast det är kanske tur för han är starkare än en oxe och verkar vara riktigt pigg. Men när han reds önskade jag att det var jag som red honom underligt nog. Jag tog även en prommis med Baltazar, Fia och hästen Viktor en sväng.

Jag har en stark önskan efter att rida igen. Även om livet i stallen är galet härligt så känns det som att en bit saknas nu. Här under ser ni Tage som jag brukar rida ibland..
 
 
Det är tråkigt att inte kunna gå några längre promenader eller hurtrundor faktiskt. Vet liksom inte hur jag ska lägga upp dagarna utan dom haha..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0