A man

Jag ska hitta mig själv en karl hade jag ju tänkt. Jag har legat lågt(ja typ under ytan totalt) för jag går ju inte ut längre. Och det är väl ute man hittar en partner?! Jag vet inte jag brukar bara hitta "ha roligt för kvällen killar" där. Det kan ju vara kul men det ger ju inte så mycket i längden. 
 
Idag av alla dagar hittade jag en människa som verkade vara alldeles bra. Verkar vara omtänksam, lugn, smart och han har jättefina ögon. Detta är ingen jag känner men han har en otroligt härlig energi runt sig. Mmm vi får la se vad eller om det händer nått i framtiden.
Älskvärd heller hur :)

Kommentarer
Postat av: Nina

Men..spännande,tänk om han är dina blivande barns pappa ;-) Håller tummarna!
Så jädrans fin bild på dig (ja faktiskt) och du klär verkligen i grönt (härlig tröja)..

Svar: Jaaa tänk! Får se nästa gång jag träffar honom om det slår några gnistor :P! Tack, du är lika snäll som alltid du jag älskar den faktiskt :)!
Hanna

2013-12-04 @ 21:54:55
Postat av: Marion

Spännande! :-)

Svar: Joru :)
Hanna

2013-12-05 @ 19:13:54
Postat av: Anonym

Lycka till!:) nätdejtar du inte? bra om man lessnat på krogen!

Svar: Nej det gör jag inte. Gör du? Funkar det?
Hanna

2013-12-07 @ 10:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0