Bättre dag igår

Hade överkomligt ont i magen och det är skönt. Dagen började med att min bil inte startade och vi hade bokat ridhuset klockan 11. Men efter dubbla startkablar så var jag påväg. I stallet var Lina och Dansa nästan klara så det vara bara att lasta och åka. Ridningen gick jättebra. Tillbaka i stallet fick Lina rida Winston på en riktig och ensam ridtur och jag hoppades på att han skulle busa lite men det gjorde han såklart inte. Jag mockade och fixade stallet. Sen åkte jag hem och gjorde mig iordning innan det blev middag hos mamma och pappa med Johan, mormor och morfar. Jag åt skinkmacka. Sen hem och invänta gästerna. De kom, vi spelade spel och sen gick vi ut på Tuppenz. Roligt innan och inte alls så roligt på Tuppenz. Dåligt band och ännu värre musik efteråt.
Jag skrev detta inlägg när jag kom hem men det kom tydligen inte upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0