Dagarna är ett enda virrvarr

Jag vet inte hur många gånger jag har sagt fel på vilken dag det är "idag" de senaste dagarna. Ledighet och utgångar virrar till allting i huvudet. Det som är väldigt härligt är att många av mina nära och kära är lediga så det känns som helg varje dag. Men nu börjar livet bli lite stabilt igen, Baltazar har flyttat hem igen efter en veckas semester hos mamma och pappa och jag har samlat på mig lite jobb som jag ska söka.
 
Dagen började med en ridtur på Winston med Lina och Dansa, det kommer ett eget inlägg om det så småning om. När jag kom hem vid tolv så kom Katja och Max hit och käka lunch och innan dom hann åka kom Sofia, Dennis och Vincent. Jag vet inte riktigt vart timmarna tog vägen men när dom åkte hem var det mörkt. Jag hoppade i badet, pappa kom med Baltazar och sen åkte vi till Sofia och spelade spel, lekte med barnen och umgicks i några timmar. Nu har jag precis kommit hem och är trött och glad.
Pysslade lite med Junis hår..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0