Godnatt

Jag är helt slut så jag tänker faktiskt gå och lägga mig nu. Har varit en mycket trevlig dag med mycket folk. Började shoppa med mamma och Johan, en damsugare. Sen lunch med Mina och så tittade Erik förbi nån timme. Sen stan med Lina, mellandagsrea är inte min grej massa folk och mest skrot. Så åkte vi till stallen, E följde också med. Det var hela min dag. Imorgon blir det ridning på Winston med Lina och Dansa klockan nio på morgonen. Vår plan är att vara klar till tolv. Sen ska jag träffa Sofia och Vincent hela långa dagen :). Kan ju bara bli en toppen dag men jag behöver energi till den så nu väntar sängen!
Rödblommig på grund av trötthet haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0