Två på resa

Det här är ett helt fantastiskt tvprogram som jag tycker att alla kan kolla på. Program idéen går ut på att två människor varav iaf en är känd åker på en för de betydelsefull resa. Jag älskar när jag verkligen får känna människors känslor, få veta deras livsöden och få en verklig inblick i deras liv. Jag upplever detta som ett riktigt starkt program och jag tycker att det är super härligt att få ett resmål presenterat för mig på ett annorlunda sätt än i de vanliga resprogrammen. Resmålen betyder någonting för de inblandade vilket ger programmet det lilla extra!
 
Bäst tycker jag att program 7 med Katarina Hulting och Mia Poppe är och det var ganska överaskande för mig för jag vet inte vem någon utav dom är. Det roligaste är program 4 med Charlotte Perrelli som åker med sin man till Las Vegas, hon verkar vara en väldigt lättsam och härlig person. Ni kan se alla program i 30 dagar efter de sänds i tv HÄR! Så skynda er för Perrellis program försvinner snart.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0