Lurar mig pigg

Jag vill vara glad och må bra så idag körde jag en lurning på mig själv. Duschade, sminkade mig och gjorde allt med en väldig fart. så jag inte hinner tänka. Har gått med Baltazar, knäppt körkortskort, beställt nytt körkortsformulär, handlat(köpte bland annat celsius, inte bra för min budget), hälsat på Sanna och vart till veterinären med Baltazar för sista gången.
 
Kommentarer jag fått idag är "Du är alltid så pigg och fräsch!", "I farten som vanligt!" och "Hur kan du vara så glad och allert jämt?". Ha jag skrattar dom rakt i ansiktet för det är bara en fin yta.
Med en klick Klick i håret gliiiider man fram hela dan..
 
Jag var ju till Sannas hus för första gången idag och så säger jag "jag svängde in första vägen efter bron", då antar hon att jag svängt in på gåvägen och säger "men va åker du på gåvägen??". Haha men det skulle jag mycket gärna ha kunnat gjort. Känns som att hon har bra koll på hur flummig jag är:P.

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag tycker att det märks direkt när du inte är på topp!

Svar: Det är för att du känner mig för väl..
Hanna

2013-02-06 @ 21:00:09
URL: http://olinao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0