Pass 9 av 31 done

Jag struntade i att jag inte skulle träna innan torsdag denna vecka. Kände mig rastlös och orolig i kroppen så gymmet blev mig boxningsbag ikväll. Jag klådde mitt Cross rekord, 745 slides på 11 och 13 level, sjuuuukt nöjd! Sen tog jag 40 kilo i knämaskinen som jag drar neråt, det är alltså plus 10-15 kilo motför tidigare. Det kändes att jag hade vilat i några dagar. Det är inte bra för mitt psyke att träna två dagar i rad, kroppen orkar inte kämpa lika mycket då. Sen bytte jag gåbandets 2 kilometer till 1 mil på cykeln(på grund av att mitt vänstra knät är urfuckat), tog typ 25 minuter. Svetten rann från efter 5 minuter på crossen till jag satte mig i bilen. 
 
Jag var grym idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0