Tidig kväller

Det känns som att klockan är elva och det är rätt så bra för då kan jag snart gå och sova. Har ridit två hästar idag.. haha galet. Det var mindre än ett år sedan jag var i stallet första gången. Jag är ju inte duktig. Men jag har inte ramlat av iaf. Det var inte så jätteroligt att rida i snöyra och pinande blåst i Storstallet. Men det är ju alltid galet spännande.
 
Nu har Ballen och jag myskväll under tre filtar. Fryser hela jävla tiden. Har ätit finncrisp med lax på, så gott!





Kommentarer
Postat av: Lina

Tur du har en blogg så att jag får reda på saker.. Jag hade skitkul även fast det snöade!

Svar: Ja du får kika in vid halv tolv.. då skriver jag om ridturerna!
Hanna

2013-02-10 @ 18:36:02
URL: http://olinao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0