Tisdag

Åhhh jag tjuvvägde mig imorse och jag måsta till och med klicka in mig på min Morotslista och mina nya morötter för att se vad som väntar om det går riktigt bra. Känns som att jag är på G nu. Jamie och jag har haft mysmorgon med alla djuren(de levande och plastdjuren).
 
 
Nu kollar jag på Det Okända och njuter av min rena lägenhet. Har käkat några finncrisp med philadelphia och paprika. Så gott! Nu ska jag snart hoppa i badet och värma upp mig, är så himla frysen. Sen tänker jag ta min bil som fungerar och åka till Lillstallet och mysa lite med hästarna i hagen innan vi åker till Storstallet när Lina slutar. Ska hämta ut mitt nya körkort också. Jäkla Posten att ha urusla öppettider.
 
Kanske stannar i Lillstallet sen och går en prommis, will see will see.. Life is good!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0