2012 april till juni

April det enda jag kommer ihåg rent spontant är att mamma och pappa var i Thailand och jag grinade konstant tills dess att de kom hem. Sen är en stor upplevelse jag fick rida på Visa. Det som hela tiden har funnits i mitt bakhuvud som en dröm. En dröm att börja rida igen. Ella föddes. Hade massa barn omkring mig. Började må bättre i huvudet och kroppen. Helena flyttade ifrån Bollnäs och mig och skaffade sig ett liv i Gävle. Rista blev klassad som en Exellent hund på utställningen. Jag hade födelsedagsmiddag! En bra månad i slutändan.













Maj, då var jag och Johan till Grekland. Jobbade mycket och var i stallet all tid jag var ledig. Hanna med barn var hemma en sväng.








Juni ja då gick jag på mitt vikariat på heltid även om jag hade jobbat rätt mycket innan så fick jag nu fast heltid. Vi firade midsomar med släkten som vanligt. Jag mös runt i stallet. Jag träffade familjen lite mer, blir lätt så på sommaren. Det var partaj ute på Långnäs!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0