22

Jag har precis käkat en supergod middag här hemma i soffan. Jag tänkte att klockan är nog åtta så nu har jag massor av tid innan jag ska sova. Men klockan var tio redan, herregud vad dygnen går fort. Nu är min älskade hund tillbaka hos mig och det gör mig glad i hjärtat. Han ville verkligen inte följa med Linda imorse när vi byttes på jobbet och då gör det ont i hjärtat. Men jag visste ju att han skulle ha det hur bra som helst och det finns liksom ingen annan lösning.
 
Nu sitter jag och får flashbacks från min ungdom då jag var helt besatt av Charlies änglar. Ikväll går en av filmerna på tv:n. Spännande och lite barnsligt lättlöst. Bra att ha på i bakrunden iaf.
 
Jag skulle ju tipsa er om dagens middag tänkte jag. Ugnsbakad lax med fetaosttäcke, rödlöks sås och några ärtskidor. Fast jag gör ett recept inlägg istället. Tänkte att jag ska ha ett tips om dagen. Antingen en bra frukost, en god lunch eller en middag. På detta sätt får jag massor av variation för jag kan ju inte tipsa om samma saker. Nytt är bra ibland. 
Min fina Katten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0