3 januari

Jag hatälskar mornar. Tycker det är skitjobbigt att ta mig upp ur sängen och göra allt jag borde. Men det är ändå skönt när allt är klart och jag får några minuter i soffan med en kelig hund som vill kramas. Sen om det snöar lite eller om solen skiner igenom så kan jag inte bli annat än lycklig. Men det är då, efter att jag har vaknat och gjort mig klar. Innan dess är jag ett förvirrat trött moster som ofta häller ut Baltazars morgonmat på golvet och inte ens orkar svära över det.
 
Det går ju väldigt mycket bättre att gå upp när man har ett roligt och givande jobb att gå till också. Idag har vi dessutom personalmöte vilket jag gillar. Jag skulle lätt kunna vara en sån person som gick på möten hela långa dagarna och fick bestämma, besluta, påverka, hjälpa, fixa och ha åsikter om allt. Eller ja iallafall i en månad eller två sen skulle jag nog sakna det fysiska i jobbet.
Baltazar fick låna Vidars tröja häromkvällen haha..
 
Viktupdaten kommer senare under dagen, för idag är det TORSDAG!!

Kommentarer
Postat av: Marion

Stackars lilla Ballen med ögat... :( Söt i tröjan, dock :D

2013-01-03 @ 20:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0