Duktig

Jag har tagit tag i massa saker idag som inte är de roligaste. Betalat fordonsskatter. Ringt kundtjänster. Så nu är jag fattigare men allting är klart och undanlagt. Jag såg också att mitt körkort går ut om tre dagar. Mmm här gäller det att vara ute i tid. Så jag ringde och sa att jag inte fått något sånt utskick som man ska sända tillbaka fotot på mig i. Vet ni vad hon då informerar mig om? Att mitt körkort inte har varit giltligt på över ett år eftersom jag förlust anmälde det för drygt ett år sedan. Det innebär också att de inte skickar ut något sånt utskick om att förnya körkortet. Jag har alltså åkt utan giltligt körkort i 1 år och 17 dagar säger hon. Sjukt.
 
Men nu ska jag få pappren hemskickade och jag ska ordna detta inom två veckor. Bättre sent än aldrig.
 

Kommentarer
Postat av: lina

Men hahahaha!

2013-01-24 @ 14:46:06
URL: http://olinao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0