En riktig hästdag

Älskar dessa hela hästdagar! Har ju missat mycket häst tid i helgen eftersom Jamie har bott med mig. Men så är det ibland och jag har haft en toppen helg hu som. Men jag har saknat stalltiden som jag brukar kunna unna mig på helgen. Det tog vi igen med råge idag. Först åkte vi till Storstallet och Lina red Bronzac i ridhuset. Ett rejält pass och jag knäppte väldigt mycket kort, ska lära mig att få rätt ljus i bilderna i olika miljöer och det är inte lätt. Efter det åkte vi till Lillstallet och Lina tömkörde Dansa och red Visa med barbackapadden.
 
Sen åkte vi hem till Lina och donade över alla bilder, sen åkte vi till ridhuset och kollade på löshoppning av unghästar. Kul att se och lära sig lite vad man kan förvänta sig och hur andra gör.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0