Fredagsmys, vad är det?!

Bra träningspass idag! Känner mig sjukt nöjd med att jag tog tag i mig själv och började en gymperiod igen nu. Jag är inte en sån person som ger upp utan jag är en sån person som låter tråkiga jobbiga saker rinna ut i sanden. När jag inte hinner det jag vill på blir gymmet lidande. Jag är lltid som mest peppad när jag börjar träna igen och det är tydligen ovanligt! Men det är jobbigt att inse hur mycket styrka jag har misst under den tiden jag inte tränat med maskinerna. Mina ben dog typ idag så jag fick sänka vikterna. Det är inte kul.
Jag har gjort ett schema som jag kommer följa och sen bara öka vikterna.
Schemat ser ut såhär:
Crossen 13 minuter, level 11 och 13, måste över 700 strides och idag blev det 706. Jag kommer höja antalet strides eftersom tiden går. Har 833 som mål just nu. det är 64 stycken i minuten vilket är väldigt högt för mig som brukar ligga på 55 typ.
Benmaskin där man drar ner fötterna så underlåren tränas. 13 drag 3 gånger. Tror jag hade 23 kilo där.
Armmaskin där man drar rakt fram ifrån. 13 drag 3 gånger. 27 kilo.
Benmaskin där man vinklar upp benen, tränar låren och magen. 13 drag 3 gånger. 27 kilo, 23 kilo, 13 kilo.
Armmaskin där man drar ner, tränar rygg, armar, axlar. 13 drag 3 gånger. 27 kilo, 13 kilo, 23 kilo.
 
Sen 2 km på bandet. Idag tog det 17 minuter och 40 sekunder, hade som mål under 18 minuter. Sprang typ 0,4 av de 2. Gick i 6,6 och 6,9. Joggade på 8,8 och 9,1 kilometer. Detta ska ju gå fortare och fortare.
 
Detta program tar ca 45 minuter och det är perfekt!!
 
Sliten brutta

Kommentarer
Postat av: Marion

SÅ duktig! Heja heja!

2013-01-12 @ 15:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0