God natt

Jag tänker faktiskt gå och lägga mig redan nu. Försöker att bli bättre på att lägga mig i bra tid så att jag inte är så himla trött på morgonen. Det går sådär. Men idag la jag mig i sängen redan klockan nio och sen var jag upp en sväng och kvällskissade Baltazar och hämtade matkassar i bilen för dom hade jag glömt bort.
 
Har lite ont i magen, vet inte om jag är hungrig eller om jag har ätit för mycket eller något knasigt. Kommer knappt ihåg vad jag har ätit.
 
Ikväll har det varit en bra tvkväll, bara mord och utredningar. Love it! Har dock inte kollat så noga för jag har förinställt lite blogginlägg till den kommande jobbveckan. Det är himla roligt att blogga när jag har någonting nytt att säga. Så i veckan blir det lite nytt och lite gamla återkommande ämnen. Blev fast i bilderna från Kreta. Jag granskade min kropp på bilderna och det blev ett helt blogginlägg som kommer på tisdag. Jag kan inte låta bli att längta tillbaka. Vi hade en helt underbar vecka.




 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jätte fin bild på dig och Johan :)

Svar: Sista?!
Hanna

2013-01-21 @ 12:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0