God natt

Nu har jag duschat, ätit och plockat ihop lite tills imorgon. Nu sitter jag i sängen och har precis ätit yoghurt med musli och druckit ett stort glas saft. Min mage och mående har lugnat ner sig lite och jag har varvat ner. Känner att jag börjar bli lite trött i kroppen. Tog en rask prommis medans Lina red Bronzac ikväll. Drack celsius också och jag lyckades nog gå ur mig allt pirr. Skönt!
 
Imorgon är det smockat schema. Jobb, middag på stan(jobb), hämta Ballen, snabbtvätta en maskin, montera in hundburen i "nya" bilen, till stallet och rida, laga matlådor sen sova. Bra dag om allt klaffar så det hoppas vi på. Ska äta svingod lunch som består av laxrester och rödlökssås, mums.
 
Tänkte fråga er, skulle ni vilja att jag hade ett eget bloggnamn? Inte blogg.se? 
 
God natt fina ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0